APÁK NAPJÁN - ÉDESAPÁK IMÁJA

Mennyei Atyánk!
Köszönöm neked az életem, köszönöm feleségem, 
és köszönöm gyermekeimet, akikkel megajándékoztál.
Most Szent József életét példának tekintve kérlek:
Adj nekem hitet és érzékeny lelket, 
hogy megértsem nekem szánt üzenetedet.

Kérlek, mutasd meg, mi a szándékod velem, 
hogy megfeleljek házastársi és szülői hivatásomnak.
Segíts, hogy el tudjam fogadni, és meg tudjam valósítani,
 amit rólam elgondoltál akkor is, ha nem értem.

Segítsd meg feleségemet, hogy benne Mária hite és lelkülete éljen.
Segíts úgy szeretnem, ahogy Szent József szerette jegyesét.
Segíts úgy élnem mások iránti türelemmel, figyelemmel, 
hogy gyerekeink számára életem példája vonzó legyen a követésre.
Segíts, hogy gyerekeinknek át tudjam adni a hitet: szavaimból, 
és tetteimből megismerhessék az igazi szeretetet. 

Tudjam munkára, becsületességre, igazmondásra, 
szerénységre, rendre, fegyelemre, kötelességteljesítésre nevelni őket.
Tudják derűs lélekkel elfogadni a szegénységet, testi-lelki megterhelést.
Tudjanak áldozatot hozni, önzetlenül adni és szolgálni,
 elviselni, ha nem az ő akaratuk teljesül. Amen.

Forrás ~ Internet