A Hálaadás Imája

Mindenért, amit adtál,
hálát adok Neked Istenem!
Mindenért, amit elvettél,
hálát adok Neked Istenem!

Mindenért, amit segítségeddel megtehettem,
hálát adok Neked Istenem!
Mindenért, amit megakadályoztál,
hálát adok Neked Istenem!

Minden örömért, amivel boldoggá tettél,
hálát adok Neked Istenem!
Minden szenvedésért, amivel formáltál,
hálát adok Neked Istenem!

Minden békés óráért, amivel széppé tetted életem,
hálát adok Neked Istenem!
Minden problémáért, amitől megszabadítottál,
hálát adok Neked Istenem!

Minden jó tulajdonságomért, amivel szolgálhattalak,
hálát adok Neked Istenem!
Minden gyengeségemért, amivel alázatra tanítottál,
hálát adok Neked Istenem!

Minden erényért, amit nekem ajándékoztál,
hálát adok Neked Istenem!
Minden bocsánatért, amiből irgalmadat megismerhettem,
hálát adok Neked Istenem!

Minden szép emberi kapcsolatért, amivel gazdagítottál,
hálát adok Neked Istenem!
Minden emberért, akit tőlem elszakítottál,
hála legyen Neked Istenem!

A halálom időpontjáért, amit nekem választottál,
hálát adok Neked Istenem!
A helyért, amelyet nekem országodban készítettél,
hálát adok Neked Istenem!
Ámen.