Imádság Szüleimért

Jóságos mennyei Atyám! 
Irántam való nagy szeretetedből apát és anyát ajándékoztál nekem itt a földön. 
Rendelésedből és teremtő erőd által ők adtak nekem életet. 
Ők kereszteltettek meg, s így lehettem Isten gyermeke. 
Ők védtek, védenek és oltalmaznak ma is mindenbajtól, veszélytől.

Az élet gyakran nehéz terheket ró a vállukra. 
Súlyos megpróbáltatásokat kell elviselniük. 
Komoly gondok nehezítik napjaikat.

 Uram, könyörgök hozzád apámért, anyámért! 
Jutalmazd meg őket azokért a testi és lelki javakért, 
amelyeket nekem nyújtottak, és nyújtanak ma is. 
Adj nekik erőt, buzgalmat, hogy akaratodat szívesen teljesítsék! 
Tartsd meg őket jó egészségben, tisztességben, becsületben! 

Vigasztald meg őket, ha a mindennapi élet sok gondja-baja közepette erőt vesz rajtuk a csüggedés!
Taníts meg engem arra, hogy szüleimet szeressem, rájuk mindig fölnézzek, hibáikat megértsem!
 Néha előfordul, hogy valamiben ellenükre akarok tenni.
 Ilyenkor juttasd eszembe, hogy Örök Fiad is alárendelte magát itt a földön akaratodnak!
Terjeszd ki védő kezedet családunk fölé, és add,
 hogy egyszer mindannyian találkozzunk az örök otthonban, 
amelyet Fiad készített számunkra!

Amen.